Op weg naar Bergerac - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu Op weg naar Bergerac - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu

Op weg naar Bergerac

Door: Leny

Blijf op de hoogte en volg Leny en Piet

23 Juni 2015 | Nederland, Haarlem

De tassen zijn gepakt en wij zijn er klaar voor.
Morgen vliegen we om 12.55 uur vanaf Rotterdam naar Bergerac. Daar aangekomen gaan we eerst de fietsen rijklaar maken en dan fietsen we ongeveer 10 km naar ons hotel in de stad. Op internet hebben we gezien dat het daar heel mooi weer is met prima temperatuur, dat wordt dus eindelijk een terrasje pakken.
De route die we gaan fietsen is als volgt:
Vanaf Bergerac fietsen we de "Midden Frankrijk" route. Deze loopt van Bordeaux naar Geneve. Wij gaan niet helemaal naar Geneve maar gaan onder Lyon naar het noorden. Vanaf daar volgen we de "Groene Weg naar de Middellandse zee" maar dan omgekeerd. Dit is de route die we twee keer eerder niet hebben kunnen afmaken. De eerste keer door mijn ongeluk en de tweede keer zijn we gestopt vanwege de regen. We hopen dus deze keer op een zonnetje.
In totaal is deze route tussen de 1700 en 1800 km. Wij hebben er weer zin in en we proberen zo mogelijk iets van ons te laten horen.
Wij wensen iedereen die op vakantie gaat veel plezier en mooi weer.
Een hartelijke groet van Piet en Leny

• 23 Juni 2015 - 23:27

Leny Allard:

Hallo vakantiegangers.
    Ik wens jullie een goede reis en dit keer hoop ik dat zowel het weer als het geluk aanwezig is.
    Natuurlijk probeer ik jullie op de fiets te volgen..
    Ben benieuwd naar jullie avonturen.
    Geniet van de reis dan genieten wij met jullie mee.
    Liefs Johan en Leny.

• 23 Juni 2015 - 23:38

Hans:

Heel veel succes! Vanaf 6 juli zitten wij in de midi pyrineen. Montesquiou, nabij Auch, maar dan zijn jullie daar al voorbij denk ik.
    We gaan het volgen.

• 24 Juni 2015 - 19:29

Cees En Lia:

Hallo Piet en Leny,
    Wij wensen jullie een fijne fietsvakantie met goed weer en geen gekke of nare voorvallen onderweg. Zullen jullie reisverslagen regelmatig volgen. Veel plezier 'on the road'!
    Groeten, Cees en Lia

• 24 Juni 2015 - 23:26

Diel En Jaap:

Dag Leny en Piet,
    Wij wensen jullie een fijne fietsvakantie, geniet onderweg van natuur en cultuur!
    In St. Marie de là Mère een groet aan de Zwarte Madonna!
    En vooral na alle kilometers....... gezond weer thuis

• 25 Juni 2015 - 06:39

Marian Smeding:

Drie keer is scheepsrecht! Nu maar eens mooi weer en een veilige reis! Liefs Mar