Dag 10, 86 km en 489 hoogtemeters. - Reisverslag uit Romans-sur-Isère, Frankrijk van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu Dag 10, 86 km en 489 hoogtemeters. - Reisverslag uit Romans-sur-Isère, Frankrijk van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu

Dag 10, 86 km en 489 hoogtemeters.

Door: Piet en Leny

Blijf op de hoogte en volg Leny en Piet

03 Mei 2013 | Frankrijk, Romans-sur-Isère

St. Jean de Bournay, Artas, Vaulx-Milieu, Four, Frontonas, Loyettes, St. Julie, Chateau Gailard, Pont d'Ain.
Vandaag een kort verslag. Een lange bui die gisteravond begon en nu nog niet over is. We slapen vannacht in Pont d'Ain. In de hele omgeving hier is het heel slecht weer. Misschien morgen beter. Vandaag geen foto's want de camera zou kletsnat worden. We hopen beloond te worden met morgen dan eindelijk wat warmte. Nu kleren drogen en op zoek naar een warm restaurant. Liefs van ons.

• 03 Mei 2013 - 19:55

Luus:

Ach,ach,ach wat een een regenpech,het lijkt wel of deze fiets route jullie niet gegund wordt.Verleden jaar narigheid en nu die regen,ik snap niet dat jullie nog genieten.
    Ik had al thuis geweest,maar ja ik ben ook niet zo'n door zetter als jullie denk ik.
    Dikke kus van Luus

• 03 Mei 2013 - 20:36

Annet Schoemaker:

Oh wat sneu voor jullie al die regen,maar wat een doorzetters zijn jullie!!Hopen op beter weer en diep respect ,hoor!! Xx

• 03 Mei 2013 - 21:52

Ria Frans :

He kanjers van het eerste uur!!!
    Wat een water hebben jullie onderweg. Als ik aan een touwtje kon trekken en dan het zonnetje tevoorschijn zou kunnen toveren dan zou ik dat als eerste echt meteen doen. Maar dat lukt me nog niet. Toch hoop ik dat het nu beter gaat worden.
    Wij blijven jullie volgen en het worden natuurlijk spannende verhalen als jullie thuis zijn.
    tot de volgende ronde en veel plezier ! Dikke kus van ons

Ria