Aankomst in Nice - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu Aankomst in Nice - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu

Aankomst in Nice

Door: Piet en Leny

Blijf op de hoogte en volg Leny en Piet

23 April 2013 | Frankrijk, Nice

Vanmorgen was het heel vroeg opstaan om op tijd op Schiphol te zijn. Esther was zo lief om ons midden in de nacht weg te brengen. Op Schiphol hebben wij de fietsen in de plastic hoezen verpakt en ingeleverd bij het loket afwijkende bagage. Het verliep allemaal voorspoedig en al snel zaten wij aan de koffie met een krantje. Het vliegtuig was tot de laatste plaats bezet en we vertrokken wonderwel maar 10 minuten te laat. Om half negen landden wij op een wat bewolkt vliegveld van Nice. Toen de fietsen in orde maken en op weg naar het hotel. De GPS liet het wel wat afweten vooral als de zon op het schermpje schijnt is het moeilijk te zien. Gelukkig wist Piet de weg nog uit zijn hoofd en waren we snel in de stad.
Deze dag was om wat rond te lopen in Nice en we hebben heerlijk door de oude stad gedwaald. Heel veel souvenir winkels en nog veel meer terrassen en restaurants hebben we gezien. Ook hebben we langs de boulevard gewandeld maar de wind was ook hier nog erg koud. Vanavond hebben we wel op een terras met verwarming gegeten. Straks nog de tassen pakken en dan morgen lekker fietsen. Nu we hier zijn hebben we er allebei weer zin in. We hebben de bergen al in de verte gezien en het schijnt morgen mooi weer te worden. We fietsen dan ongeveer 80 km naar het kleine dorpje Sigale. Over twee dagen zijn we in Castellane en van daaruit schrijven we weer. Een groet uit Frankrijk van ons.

• 23 April 2013 - 22:21

Leny Allard:

Fijn dat de reis spoedig is verlopen.nu maar hopen op een succesvol verloop van de rest van jullie vakantie.Met de sleutel op de fietstas zal het hopeljk gaan lukken en anders zet je de Escape maar inGoeder reis en have fun. Tot horens

• 24 April 2013 - 16:16

Joke En Gerard Van Bakel:

Lieve Leny en Piet,
    Wij wensen jullie een geweldige vakantie en natuurlijk gaat het dit jaar erg leuk worden.
    Geen valpartijen, gewoon lekker genieten van elkaar en de fantastische omgeving.
    Heel veel plezier gewenst. Kus voor beiden.

• 24 April 2013 - 17:40

Jan A. De Vries:

Alhoewel jullie er al eens min of meer geweest zijn blijft het toch een echt avontuur. Geniet van deze reis en zorg er voor dat we jullie gezond en wel terugzien