Nog een paar dagen en dan op weg naar Nice - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen en dan op weg naar Nice - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen en dan op weg naar Nice

Blijf op de hoogte en volg Leny en Piet

18 April 2013 | Nederland, Haarlem

Nog een paar dagen en dan zijn we weer in Nice. We voelen de spanning toch wel stijgen nu het dichterbij komt. Gelukkig nog tijd genoeg om de tassen in te pakken en zaterdag nog een ritje te fietsen. Zondag vieren we de derde verjaardag van Jelmer en daarna is het bijna zo ver. Mijn nieuwe fiets ziet er prima uit en is goed nagekeken door Daan van Bike Sportive en ook wij zijn er klaar voor.

• 19 April 2013 - 12:28

Diel:

Dag Leny en Piet,

Jullie reis staat voor de deur..., nog een paar dagen dan zijn jullie weer waar je gebleven was...! Spannend... maar blijf rustig door ademen..!
    Eerst de verjaardag van Jelmer, alvast gefeliciteerd en daarna... mogen jullie er op uit!
    Ik hoop dat jullie nog flink geoefend hebben, de laatste week was het gelukkig een betere temperatuur en dat voelt heel wat beter op de fiets..
    Voor Leny succes met je nieuwe fiets met aangepaste versnelling? Piet houd je onderweg wel een beetje in de gaten hoor!
    Wij wensen jullie beiden een hele goede, misschien emotionele fietstocht... maar dat mag..., ongetwijfeld is ie mooi.., geniet ervan met elkaar!

lieve groeten van ons,

Dieuwertje en Jaap