Op weg naar Nice - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu Op weg naar Nice - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu

Op weg naar Nice

Door: Leny en Piet

Blijf op de hoogte en volg Leny en Piet

02 Mei 2012 | Frankrijk, Nice

Hallo allemaal,
Vanuit een heerlijk warm Nice schrijven wij onze eerste ervaringen. Het was erg vroeg opstaan, de wekker ging al om 3 uur in de nacht. Gelukkig hebben wij geen ochtendhumeur dus in goede harmonie werden de fietsen op de auto gezet en bracht Jeroen ons midden in de nacht naar Schiphol. Daar ging alles perfect zelfs het vliegtuig zou op tijd zijn vertrokken ware het niet dat er gewacht moest worden op een paar laatkomers. Maar alles ging voorspoedig en nog voor negen uur landden wij in Nice. De bagage en zelfs de fietsen kwamen binnen 5 minuten aan en nadat Piet alles weer rijklaar had gemaakt gingen we op weg. Het was maar 7 km langs de kust fietsen en ons hotel was snel gevonden. De fietsen moesten 2 trappen op maar daar staan ze dus onder continu toezicht. Wij hebben eerst te voet Nice verkend. Het is een mooie stad met een oude kern en heel veel mooie en moderne winkels en grote gebouwen. Er zijn veel mooie pleinen en ook heel veel groen. De palmbomen geven een heerlijk ver weg gevoel. Omdat het met lopen te vermoeiend was hebben we een hop on, hop of bus genomen zodat we alle delen van de stad hebben gezien. 's Avonds was het heel sfeervol met mooie verlichting van beelden en fonteinen. Omdat de temperatuur heel lekker was genoten we van een heerlijke avond.
Piet en Leny

• 04 Mei 2012 - 12:31

Lilian:

Hallo,
    Via facebook heb ik jullie verslag hier gevonden. Wat een bikkels zijn jullie toch!
    Geniet ervan met volle teugen en goede reis.

Groetjes Rob en Lilian

• 04 Mei 2012 - 19:23

Leny Allard:

Fijn fat alles weer voorspoedig is gegaan!
    Gelukkig dat het weer ook meewerkt, jammer dat het lopen niet goed gaat!
    Mooi dat er fietsen bestaan en openbaar vervoer. Ik krijg wel zin om mee te fietsen....
    Geniet van de reis dan doen wij dat ook!
    Groetjes van ons!