Terug in Warschau - Reisverslag uit Warschau, Polen van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu Terug in Warschau - Reisverslag uit Warschau, Polen van Leny en Piet Doodeman - WaarBenJij.nu

Terug in Warschau

Door: Leny en Piet

Blijf op de hoogte en volg Leny en Piet

27 Mei 2011 | Polen, Warschau

Vanmiddag zijn we weer in Warschau aangekomen. De autoreis duurde minder lang dan afgelopen woensdag alleen was het op de luchthaven zoeken naar de juiste plaats om de auto terug te brengen. Toen op zoek naar een bus en buskaartjes. Een vriendelijke bewaker hielp ons met de kaartjesautomaat en vertelde daarna dat we maar een klein stukje met de bus zouden kunnen en daarna nieuwe kaartjes moesten kopen voor de metro. Dit alles omdat Obama in de stad is. Van ons mag hij weer snel vertrekken. Wij hebben toen maar een taxi naar het hotel genomen en het was vandaag extra duur vanwege de vele afzettingen en de drukte op de wegen. Het ging supersnel en zonder moeite kwamen wij in ons hotel aan. Ook een gelukje dat het inmiddels weer droog was. In Krakau was het vanmorgen stralend weer maar hier in Warschau schijnt het al de hele dag te regenen. We hebben weer een heel mooi hotel met sauna dus het gaat allemaal wel weer lukken deze laatste dagen.
Een groet weer van ons. xxx

• 27 Mei 2011 - 16:59

Thea:

Nog een paar heerlijke dagen toegewenst met veel zon.
    Liefs Wim en Thea

• 29 Mei 2011 - 08:20

Nico & Dalit:

Hi Piet en Leny,
    We hebben genoten van alle verhalen.
    We wensen jullie een veilige en comfortabele reis terug naar Haarlem.
    Een dikke pakkerd !